.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطاي مرخصي به ‌٢٠٠ مددجوي زندان آمل

رييس دادگستري شهرستان بابل به همراه دادستان دادسراي عمومي و انقلاب اسلامي اين شهرستان و قضات شعبات دادگاه‌ها و دادسراها به منظور حل مشكلات قضايي مددجويان و تسريع در رسيدگي به پرونده‌هاي آنان از زندان بابل بازديد كردند. 

رضاييان رييس دادگستري شهرستان بابل بر تسريع بررسي پرونده‌هاي تحت قرار تأكيد كرد و خطاب به كليه قضات همراه گفت: در حين بازديد نام و نشاني كليه افرادي كه تحت قرار هستند و پرونده آنان هنوز منجر به صدور حكم نشد را يادداشت كرده و در كوتاه ترين زمان ممكن مورد بررسي قرار داده و نتيجه را به مددجو اعلام كنند.

وي همچنين تأكيد كرد: با توجه به فرا رسيدن ماه محرم و تقارن آن با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران بايد در صدور حكم تسريع بعمل آيد تا مددجويان واجد شرايط از عفو مقام معظم رهبري در 22 بهمن ماه بهره مند شوند و اين تسهيلات در صورت صدور احكام امكان پذير خواهد بود.

رييس دادگستري بابل اضافه كرد: يكي از راه‌هاي مهم كاهش جمعيت كيفري در زندان‌ها، صدور احكام در كمترين زمان ممكن است و اين اقدام از حضور طولاني مدت زنداني در داخل زندان كاسته و زنداني با بهره‌گيري از خدمات رفاهي زندان برابر آيين نامه اجراي سازمان زندان‌ها به صورت موقت با مرخصي بلند مدت و كوتاه مدت از زندان آزاد مي‌شود.

وي همچنين با هيات همراه از كليه بندها و امكانات رفاهي و تأسيساتي و فرهنگي و آموزشي زندان بازديد و از نزديك با مددجويان به گفتگو پرداختند.

جلسه شوراي طبقه بندي اين هفته زندان آمل با حضور بابازاده، رييس زندان و مقامات قضايي شهرستان آمل، محمودآباد و بخش لاريجان و ديگر اعضاي شوراي طبقه بندي زندان در مجموعه فرهنگي برگزار شد.

به گزارش ايسنا- منطقه خزر اعضاي شوراي طبقه بندي زندان با هدف ارائه خدمات بهتر و در جهت رفاه حال خانواده‌هاي زندانيان و با توجه به فرارسيدن ايام ماه محرم الحرام و سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، خواستار اعطاي مرخصي بيشتر به مددجويان شدند.

در همين راستا با هدف كاهش جمعيت كيفري زندان و پس از بررسي پرونده‌هاي آنان با اعزام به مرخصي بيش از 200 نفر از زندانيان واجد شرايط موافقت شد و همچنين با تقاضاي اشتغال به كار 30 مددجو و آزادي مشروط بيش از 15 نفر نظر موافق اعلام شد.

با فرا رسيدن ايام سوگواري ابا عبدالله الحسين (ع) و ياران فداكارش و ماه محرم الحرام، اداره فرهنگي زندان‌هاي استان با هدف اصلاح و تربيت مددجويان از طريق مذهب درماني كه بخشي از سياست‌هاي فرهنگي و تربيتي سازمان محسوب مي شود، طي بخشنامه‌اي از كليه زندان‌هاي استان خواست در تمام روزهاي دهه اول ماه محرم دعاي زيارت عاشورا با حضور مددجويان و پرسنل از ساعت 7 صبح الي 7:30 در مجموعه فرهنگي زندان برگزار کنند.

به همين مناسبت روابط عمومي زندان‌هاي تابعه با ارائه گزارشي عنوان كردند در آغاز هر روز دعاي زيارت عاشورا با حضور پرشور مددجويان و سربازان وظيفه و پرسنل و با دعوت از مداحان در نمازخانه زندان برگزار شود. همچنين مددجويان شب‌هاي محرم با نوحه سرايي و عزاداري اين ايام را به سوگ مي‌نشينند. (ایسنا)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.156 seconds.